What Does باتری یو پی اس 12 ولت 12 آمپر Mean?

Wiki Article

تمام نسخه های پشتیبان باتری به دلیل قرارگیری باتری در داخل دستگاه بسیار سنگین هستند.

بررسی و دانلود ۱۲ از بهترین مرورگر برای ویندوز ۱۱ ، ویندوز ۱۰ و…

یو پی اس یک عنصر یا سیستم رایج تامین برق در کاربری های مختلف است که معمولا در مراکز داده (دیتا سنتر ها)، مزارع ارز دیجیتال، سیستم های اداری، سیستم های خانگی و به طور کلی سیستم های حساس به قطع برق به کار گرفته می شوند.

این وضعیت باعث بهبود عملکرد یو پی اس می شود و چون تنش های حرارتی به دنبال آن در یو پی اس کاهش پیدا می کند، در نتیجه عمر مفید آن نیز افزایش می یابد.

بعد از انتخاب یو پی اس و خرید باتری های خارجی پشتیبان باید محلی مناسب برای نصب دستگاه یو پی اس و باتری های اضافی پیدا کنیم.

به طور کلی هر چه شکل موج خروجی یو پی اس سینوسی تر یا اصطلاحا کاملا سینوسی باشد، عملکرد آن نیز مناسب تر بوده و راندمان بالاتری هم خواهد داشت.

۰۷۰۹۰۱ : قیمت باتری یو پی اس صبا در آمپر های کم و زیاد و در انواع مختلف باتری متفاوت است. به عنوان مثالب باتری ۱۰۰ آمپر دارای قیمت بیشتری نسبت به See more باتری ۴.

شکل موج مورد تایید در اکثر یو پی اس ها شکل موج سینوسی است و در افزایش یا کاهش راندمان سیستم تاثیر گذار است.

۱۹,۳۳۷,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت اسیدی باتری ۲ ولت ۱۲۰۰ آمپر اسیدی صبا باتری

با انتخاب توانی بیش از توان مورد نیاز و در صورت عملکرد دستگاه با حداکثر توان، آسیب و فشاری به دستگاه وارد نشده و طول عمر دستگاه افزایش می یابد.

این باتری از مصرف کننده در برابر ولتاژهای بسیار زیاد ورودی و شارژ باتری محافظت می‌کند.

۳,۲۰۲,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت سیلد ساکن باتری ۲ ولت ۲۵۰ آمپر سیلد ساکن صبا باتری

با وجود این که نحوه عملکرد یو پی اس لاین اینتراکتیو مشابه یو پی اس آفلاین است، اما به علت وجود ترانسفورماتور و اعمال تنظیمات لازم توسط آن، از قطع و وصل پیوسته باتری در شرایط مختلف جلوگیری می شود.

یک یو پی اس معمولا برای محافظت از سخت افزار ها و سیستم هایی مانند کامپیوتر، مراکز داده و تجهیزات الکترونیکی مختلف که قطع برق ناگهانی در آنها باعث صدمات، تلفات و اختلالات جدی در کسب و کار یا از بین رفتن اطلاعات مهم و حیاتی می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

Report this wiki page